2016. január 21., csütörtök

Rozsdaváros

Apám fiókjaiban találtam rengeteg rozsdás csavart. A kert asztalon összeállítottam belőlük egy városképhez hasonló kompozíciót. A kép utómunkálataihoz az alábbi programokat használtam: IrfanView 4.36, Picasa 3.9, ACDSee 9. Habkartonra lett kinyomtatva a végeredmény, ami 80×120 cm-es és 1 cm vastag.

A Bezerédj Galéria nyitókiállításán lesz látható, melynek megnyitója 2016. február 10-én 17 órakor lesz a Szekszárdi Szakképzési Centrum Bezerédj István Szakképző Iskolájának tetőtéri galériájában további 70 alkotással (főleg fotók és festmények) együtt - Szekszárd, Szent László utca 8-12.

A kiállítók névsora:

Biszák László
E. Nagy Mária
Gaál László
Hanol Gábor
Juhász Ildikó
Keller Joli
Kerekesné Varga Veronika

Makovics Kornél
Micskei Erzsébet
Molnár Zoltán
Nemes András
Németh István
Pámerné Bükky Klára
Rell Kata
Retkes Tamás
Sütő Károly
Szijjártó Terike
Zsigmond István
Zsiros Ari
Ábrahám Exit Béla

1 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Hogy mik jutnak eszedbe !! Nekem tetszik, van valami kedves varázslat ebben a sok régi izében....