2016. január 12., kedd

Egy festmény végnapja


A szobámban csak a déli oldalon van ablak. Vagyunk így ezzel a dologgal Szekszárdon és még sok más városban néhányan. Azt gondoltam, hogy az északi oldalra is kerüljön egy ablak. Salvador Dalí egyik festménye ihletésére elkészült a fenti falfestmény. Később még egy ablakszárnnyal is kibővítettem, ami nem igazán sikerült úgy, ahogy elterveztem. Tavaly ősszel a lányom szobája is felújításra szorult. A fal barackvirág színre lett festve (Platinum B60). A festékből maradt valamennyi, amit a "pótablak" alá kentem. Ez az alábbi fotón látható:


 Megtetszett a szép egyenletesen lefestett falfelület. Vásároltam egy gyékény színű (Platinum GY30) festéket és nekiláttam a festmény "eltávolításának":



Az első réteg még nem takarta el teljesen a festményt, de a másodiknál már elégedett voltam az eredménnyel. Ezen a két képen még csak az első réteg látszik:





Ez a kép még csak terv, mert a képeket csak szoftveresen helyeztem el a falon. Egy fa vagy fém sínt szerelek fel a bordűr aljára és damilon lógnak majd a festmények. Fent balról kezdve: E. Nagy Mária, Biszák László, Orbán Csilla, Bágyi Zsuzsanna, Alberti Györgyi és Juhász Ildikó alkotásai.

A szobám többi része.



Nincsenek megjegyzések: