2014. július 12., szombat

Spirit of Balaton 2014 - kerékpárral 24 óra alatt a tó körül





A "már évek óta" jól bevált csapat idén sem hagyta ki a Spirit Of Balaton túrát.


Ismét Zamárdi központját jelöltük meg startpontként, de ezúttal "fordított" kört terveztünk, azaz kelet felé kezdtünk.

Előtte nap érkeztem meg Szepezdfürdőről (természetesen kerékpárral), amikor ezt a balesetet láttam.





Kaposvár - Bonyhád - Szekszárd (vegyes csapat)

Közel háromnegyed kilenc volt (2014. július 5.), mikor Zamárdiból elindult csapatunk a 200 kilométeres kerékpártúrára. Az első komolyabb pihenő Balatonvilágosnál volt. Itt még teljes volta létszám.
Balatonfüredhez közeledve.

Pár nap múlva (július 9-én) a másik irányból újabb kört tettem. A kép ismét Balatonvilágosnál készült, ezúttal felhőkkel.

Balatöngyörök - móló (a felhőké a főszerep)


Márványfelhők alatt feszül a vitorla

Visszatértem a számítógépemhez. Már picit hiányzott az otthoni "légkör", de a rossz idő ellenére sikerült háromszor is körbetekernem a Balatont.

Nincsenek megjegyzések: