2014. július 13., vasárnap

Mohács esőben

Ma levezetésként csak 129 kilométert bicikliztem. Szekszárdról Keselyűs felé vettem az irányt, majd a Szent László hídon átmentem Bács-Kiskun megyébe. A Duna töltésén Bajáig, onnan kis forgalmú úton Szeremléig tekertem, ahol ismét a Duna töltésen értem le Újmohácsig. Itt komppal átkeltem a túloldalra, ahol az 56-os főúton Visszajutottam Szekszárdra. Szerencsére vasárnap délután ezen az úton sem volt nagy a forgalom.
Miközben a kompra vártam 6 fotót készítettem. Ezekből az autostitch programmal készült a fenti kép. Éppen esett...

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Eső ide, eső oda, a fénykép pompás ! Azért az esőben-tekerésért nem irigyellek. Vagy kivártad valami védett helyen ?

Ábrahám Exit Béla írta...

Ezt a képet a kompkikötő legnagyobb fája alatt várakozva hoztam össze. Előtte kétszer is megáztam, de azok csak inkább frissítőként hatottak rám. Inkább kellemes volt, mint zavaró.