2014. január 5., vasárnap

Bemelegítő gyalogtúra Szekszárd környékén

Mivel hamarosan indulok egy komolyabb teljesítménytúrán, így időben elkezdtem a bemelegítést. Két éve a Bartina teljesítménytúrát öt és fél óra alatt tettem meg (8 órás volt a szintidő a 30 kilométerre). 2013-ban viszont otthon hagytam a kajámat és csak 7 óra alatt értem célba. Idén megpróbálok jobban odafigyelni a részletekre. Ma délelőtt 20 kilométert tettem meg 3 óra 20 perc alatt úgy, hogy kellemesnek éreztem a tempót a vége felé is. Nem tartottam pihenőt a néhány fotó elkészítését kivéve.



Mivel már sokszor jártam ezen az útvonalon, így csak kevés kép készült.
A fenti képet azért "lőttem", mert idáig egy ház áll itt, de most a fél várost láthattam a helyéről.
Az alsó kép pedig nem arany! Pedig úgy néz ki, mintha a patanyomok folyékony aranyban látszanának.


2 megjegyzés:

kyba írta...

Nagyon komoly a panoráma kép, gratulálok hozzá. Mint ha valamilyen természeti katasztrófa előjeleit közvetítené. A teljesítmény túrához pedig sok sikert!

Ábrahám Exit Béla írta...

Köszönöm! :-)