2013. október 13., vasárnap

Mozgás!

Lösz-szurdik gyalogtúrán készült fotó. (itt Szekszárdon a szurdokot szurdiknak hívják)

Pár hónapja komolyabban veszem a mozgást, a sportolást, mert a koromnál fogva nagyon "ragadnak" rám a kilók. Idáig sem mondhatta senki, hogy keveset mozgok. Az átlagnál biztos, hogy jóval többet,de ez nekem kevésnek tűnik. Július elsejétől minden nap belépek az Edzésonline oldalra és beírom a megtett sportolásaim adatait. Nagyon ösztönzőnek találom az automatikusan elkészülő statisztikák miatt. Mindent beírok, amire lehetőséget ad a program. A gyalogtúrákat, kerékpáros túrákat, a sárkányhajó evezéseket, a kenuzást, a pingpongedzéseket. Egy ideje már nem fallabdázom és a bowlingot (ezeket pár évig rendszeresen űztem) is régen próbáltam, de igyekszem megragadni minden olyan sportolási lehetőséget, ami a környékünkön adódik.

Elkészült a Duna töltésén a Bóni-fokot Domborival összekötő szakasz. Ezt az 50 kilométert hetente többször is sikerül kerékpárral végigtekerni.

Szentgál-szőlőhegy (korán reggel)

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Annyira szeretem a panoráma képeidet ! Leírtad egyszer (meg is van a gépemen még), hogyan kell ezt csinálni, de sosincs türelmem (időm?!) hozzá...Nagyon jó a Bóni-gátas !A lépcsősor kifejezetten romantikus.

aranyos fodorka írta...

Azt meg kihagytam: irigylem a kitartásod, energiád ami a mozgás terültét illeti...kölcsönözhetnél kicsit nekem....Igaz, 20 éve azért még én is többet mozogtam....