2013. október 7., hétfő

Idén az 5. kör a Balaton körül kerékpárral.

A Szigliget vár előtt.

Reggel 8 óra 10 perckor indultunk Zamárdiból nyugati irányba. A fű még sok helyen deres volt. 30-40 kilométerenként rövid pihenőket tartva kellemes tempóban tekertük körbe a tavat. 11 óra körül átöltöztünk. Kicsit későn, mert már két réteg ruhámat átizzadtam. A képen látható szerelésben folytattam. Rövidnadrág és felül csak egy széldzseki. A hőmérséklet és a szél a vártnál kedvezőbb volt. 20-25 km/h-t mutatott a kerékpár-komputer folyamatosan. Ilyen időben nem lehet rekordot dönteni, de nem is ez volt a cél. Tavaly is ötször kerültem meg a Balatont, így idén nagyon igyekeztem, hogy tudjak időt szánni erre a túrára. A sok kiállítás, szüret, időjárási gondok miatt folyton tolódott a dátum, de most végre minden összejött. Estére ismét Zamárdiban voltunk. Kicsit fáradtan, de kellemes élményekkel gazdagodva. 2014-ben is szeretnék ugyanennyit tekerni, mint idén. (~ 8 000 kilométert kerékpároztam a tavasztól őszig.)

Tihanyi apátság - Balatonfüredről a Tagore sétányról fotózva.


1 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

8 ezer !!?? Eszméletlen !!! De hát ha ez neked öröm - akkor csinálni kell. A tihanyi kép gyönyörű !