2012. december 16., vasárnap

Minikönyv - ... evokációk 2


2012. december 15-én nyílt egy kiállítás a szekszárdi Mirázs teaházban. A kiállítás egy pályázat eredményhirdetésével és egy könyvbemutatóval is társult. A pályázatra beküldött festmények (és néhány fotó alapján kellett verset, haikut (esetleg prózát) írni. Ez egyfajta megmérettetés is a festék, fotósok számára. Jól esett, hogy a beküldött négy festményem rengeteg költőt megihletett. A négybő ugyan csak kettő képemhez készült olyan vers, amit a zsűri (Fecske Csaba és Tari Eszter) is elfogadott, de bónuszként egy harmadik képemet is beválogatták egy műfordítás miatt. A legjobban annak örültem, hogy a fent látható kép-vers együttessel megnyertem a pályázatot.



A kiállításról sok készült (ezúton is köszönöm a résztvevőknek, hogy jelenlétükkel megtisztelték az eseményt!), melyek itt mindenki megtekinthet >>

4 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ehhez bizony csak gratulálni lehet ! Akárki ötlete is volt a képek - versek ilyen formájú összehozása - jól sikerült ! Nekem nagyon tetszik a Rilke fordítás.

Exit írta...

Szerintem is remek ötlet volt. Vázsonyi Judit találta ki és nagyjából az egész megvalósítást is ő vitte véghez. Én csak a kiállítást szerveztem meg hozzá. Judit Bajnán egy tanyán (farmon) él és ő is költő. Kaptam tőle egy könyvet is, amit dedikált nekem.

kyba írta...

Gratulálok!

Exit írta...

Köszönöm! :-)