2012. augusztus 15., szerda

Szekszárd - Badacsony - Szekszárd


Kerékpáros útvonal 1775917 - powered by Bikemap 
Nulla órakor indultam és 19:45-re értem vissza Szekszárdra. Ebben benne volt egy másfél órás szünet Badacsonyban és egy 40 perces hajózás Badacsonytól Fonyódig. Persze két "nagyobb" étkezés is történt.
Itt még megvolt a sapkám

Alsóörsön két ilyen szendvicset is betoltam :-)
Bécsi rozskenyér, Delma vajízű margarin, Trappista sajt, húsmentes krinolin és uborka.

a marha

Itt a folyadékkészletemet frissítettem

A Badacsony keleti oldala

A Badacsony keleti oldala közelebbről

A Badacsony keleti oldala és egy ujjlenyomat

nagyon sirály

Balatonfüred határában
Kerékpáros pihenő

Kőröshegyi völgyhíd

5 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Gratula ! Jó időd volt - tekeréshez és fotózáshoz egyaránt.

Exit írta...

Az időre nem panaszkodhatok, mert a szélen kívül minden ideális volt. Igaz, hogy indulásnál jól beöltöztem, de nem is fáztam a hajnali lehűlésnél. Alsóörsön a kerékpáros pihenőben hagytam a melegítőalsómat és a flanelingemet. Úgy készültem, hogy ezekre már úgysincs szükségem és a sötétben pedig nem látszik, hogy mi van rajtam :-)

aranyos fodorka írta...

Nem tudom, milyen egy kerékpáros pihenő. Remélem a ruhákat csak ott hagytad (megőrzésre) és nem elhagytad (=ottfelejtve elveszítetted)....

Zéta írta...

Szép kis kör volt. Nem sokára én is ismét megpróbálkozom a tekeréssel. Mikor lesz a Dunau radweg túrátok Lacival? :)

Exit írta...

Szeptember 7 vagy 14.