2012. április 22., vasárnap

Felhők, felhők ...

Kismórágy felé

Kihasználtam a délelőtt szép időt. Picit fúlt a szél, de gyönyörű felhők lepték el az eget a környéken. Kerékpárra ültem és elindultam a "sárközi körön": Őcsény - Decs - Sárpilis - Várdomb - Bátaszék.
Itt Bonyhád felé elkanyarodtam, mert még mindig nem csepergett az eső. Itt már elővettem a fényképezőgépet is. Kismórágy - Palatinca - Bonyhád-Börzsöny, majd Bonyhád következett. Itt a központban vettem banánt és csokit :-) Pár csepp eső esett, de a felhőréteg nem volt vastag.
Zomba felé indultam tovább, ahonnan Harc felé kanyarodtam. Itt is esett néhány csepp eső, ami miatt nem választottam a szedresi kitérőt. A Sió töltésén visszatekertem Szekszárdra.
Kismórágy előtt
Kismórágy után. Itt átvertem az Autostitch nevű programot avval, hogy 4 pontból fotóztam le a felhőket és a fát. Igen a fát! ...mert csak 1 fa áll az út mellett, de a program más szögből kapott információk alapján ezt nem tudta. A felhőkön nem gondolkodott, de a fából kettőt is elhelyezett a félpanorámás mátrix-fotón :-) Korábban is készítettem már ilyent, de akkor véletlenül.
Bonyhád látképe
Szekszárdi dombok a sióagárdi elágazó környékéről.

4 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Azt a "fás" dolgot én nem nagyon értem, de elgondolkodtat, hogy egy fényképezőgép egy kattintással teljesen valósághű és egyben hamis képet képes készíteni.
Hmmmm...
Önálló életet él, egy "más" világban....
Vajon melyik világ az igazi ? Amit ő lát/mutat, vagy amit te ?

(O.K. ez költői kérdés volt....)

Exit írta...

Mindkét fa igazi. 4 fotót készítettem, amiből kettő az eget mutatja, kettő pedig a fát más-más szögből. Mivel a felhők messze vannak és a fa közel, így a program a felhőhöz igazította a fát/fákat. Majd este a nyers képeket is felteszem, és akkor világosabb lesz a duplikáció.

Bucsányi Endre írta...

Szuperek a képeid!

Exit írta...

Örülök, hogy tetszenek! :-)