2012. március 8., csütörtök

Ember és természet - fotópályázat

A polgármester adta át a díjakat. Én a kutyamenhelyes pólómban voltam :-)
A fenti címmel indult a pályázat 2011 decemberében és januárban zárult.
A képekből a szekszárdi Dienes Valéria Általános Iskolában nyílt ma egy kiállítás.
A 600 pályaműből a legjobbnak tartott 40 képet állították ki. Az eredményhirdetés csak most, márciusban volt. Nekem 4 fotóm is látható a kiállításon, amiből az egyik a zsűri különdíját nyerte.
Nagyon örülök, hogy vettem a bátorságot és beadtam a képeimet :-)
Lehet, hogy később még más pályázatokra is benevezek...

Ez lett a díjazott képem (A grábóci ortodox templom régi temetője)
A szálkai Emaus kápolna és a környéke
Az alsónyéki határban egy kis szélerőmű
Horgászó fiúk Zamárdiban

Galéria a TEOL-on >> 

4 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Nagyon jó a díjnyertes kép is, de nekem a templomos jobban tetszik.

Exit írta...

A közönség is Hozzád hasonlóan vélekedett :-)

kyba írta...

A díjnyertesnek a színei jók a közepén a kőtáblák kissé homályban jó komponált, érdekes, sejtelmes .
Nékem tecccik! Gratulálok, kár lett volna kihagyni!

Exit írta...

Köszönöm! :-)