2012. február 2., csütörtök

Pislogással duplázható a pingvinek száma


Ma délután megnyílt a legújabb festménykiállításom.
21 képet drótoztam fel a paravánokra a szekszárdi I. Béla Gimnázium
Kollégiumának aulájában. Köszönöm a sok-sok résztvevőnek, hogy
megtisztelt a látogatásával!

Először ilyen volt a kép (5. Stáció, 40×50 cm, olaj, farost), de kerékpárral vittem és a kereszt
a kormányhoz ütődött. Mivel gipszből volt eltört. Leszedtem az egészet és fából kifaragtam.
Nagyjából így nézett ki ismét, de vastagon lelakkoztam. Ezt követően már nem lehetett
normális képet készíteni róla. Ezt még avval is fokoztam, hogy a mély keretbe (2.5 cm falc) még
egy üveget is tettem.
12. Stáció (50×40 cm, olaj, farost)
Ezt a képet többnyire Rell Kata késztette. Én csak az árnyékokat és a felhős hátteret
festettem. Igaz, hogy Kata megfogadta a tanácsomat, hogy a növények alulnézetből
látszódjanak, de a végeredmény Őt dicséri.
A kép címe: Nyár alulnézetben (40×40 cm, olaj, vászon + a rongyok)
Köszönöm Kata!

Veszélyesen élünk (50×40 cm, olaj, farost)
Talán még a Pingvin az, amit érdemes megemlítenem.
(40×30 cm, olaj, farost)
Ha legalább 10 másodpercig nézünk a szemébe, akkor egy üres
fehér lapon, vagy egy falfelületen pislogással megláthatjuk a pozitív párját.
Sárga csőrrel. Ráadásul még megy is! :-) Általában balra.


A megnyitó képeit itt megtekintheted >>

4 megjegyzés:

kyba írta...

Sokféle megközelítés a fiatalok megszólítására, ahogy látom még a vegyes technika ( pipacsos )is belefért. További hasonlókat....:-)

Exit írta...

Köszönöm! Közben elkészültek a képaláírások is... :-)

aranyos fodorka írta...

A "Veszélyesen élünk" szuper ! A pingvin-dolog nekem valamiért - egyelőre - nem akar sikerülni. De nem adom fel.... :-)

kyba írta...

Pislogtam.-)))