2011. október 1., szombat

Hajnalban az Alföldön


Az első fotó készült utoljára. Amikor ez készült, már jócskán délelőtt volt.
A selyemfű szórja a magvait.



Rengeteg nyúl szaladgált éjjel az utakon, de napközben már csak egyet láttam.
Lefenyképezni nem sikerült, de van helyette 2! db őz :-)
Elég messziről készült a kép. Nem valami jó a minősége...




Az öreg autó viszont türelmesen tűrte a fotózást:




...aztán lassan felszállt a pára...




...kisütött a nap...






A Duna-part a Szent László hídról:


6 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Gyönyörűek a ködös fotók !

Exit írta...

Köszönöm! Sajnos a fotók közel sem tudják visszaadni a látványt.

szuzi írta...

Huuuuuuuu de szép fotók....:-)

kyba írta...

A reggeli fotók, a napfelkelte mindig nagyon izgalmas a fotós számára.
Nyulak helyett 2 őz az valahogy nekem csak 1 db...pedig majd kiguvvadt a szemem a keresésben.
Az első kép, az igen!!!

Exit írta...

A naplemente már unalmas :-)
A 2 őzből az egyik (a jobboldali) egyértelmű. A kép bal szélén hasonlóan a jobboldalihoz (csak háttal és picit feljebb) megy be a susnyásba a másik.
Az első képnél már kiváló fény volt.
Hanyattfeküdtem a gazban és exponáltam. Ha lett volna egy árva felhőcske, talán még jobb lehetne a fotó...

kyba írta...

Megtaláltam! Köszi!