2011. augusztus 12., péntek

Somoly

Ma is kerékpároztam :-) Tudom, hogy ez nem újdonság, de ezúttal kipróbáltam a környék dombjait.
Szekszárd-Szedres-Gyönk-Regöly-Hőgyész-Tevel-Kisdorog-Zomba-Harc-Szekszárd
Sokat fényképeztem, de talán a legérdekesebb a Regöly határában álló templomrom, ami a középkorban Somoly faluban állt.
Hogy hol?
Szélesség N 46° 34,0260'
Hosszúság E 18° 20,0050'

Regöly felől spirális útvonalon közelítettem meg a katolikus templomromot


Itt már 30×-os zoom-al ennyire látható volt.


Közben egy napraforgó tábla mellett tekertem. Nem tudtam kihagyni a fotózást! :-)


Pár méterre a megmaradt toronytól


Bizonyíték (hiszen kerékpárral kevesen tévednek ide)


Béka perspektíva


Oldalról


Belülről


Kukac-szem nézet

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Nekem nagyon tetszik a távoli (első) romos kép ! Olyan, mintha valami álomban látná az ember ! A napraforgós is szép, de a nyerő a fent írt (nálam).

szuzi írta...

De jó a belülről is . Nagyon szép kis sorozat. :-)

Exit írta...

Köszönöm! :-)