2011. június 19., vasárnap

Eső után a legszebbek a felhők

Nem estem el! :-) Csak néhány fotó kedvéért koszoltam össze a lábam.


Szerencsére nem volt nagy forgalom. Így nyugodtan lehasaltam az aszfaltra, hogy a nagy átkelést megörökítsem.


Mákvirágok Őcsény felé.


UFO szállt le a búzamezőre!


Egy fura lény Kismórágynál.


Az Emmausz egy falu neve, ahol az utolsó vacsora volt. A szálkai kápolna neve: Mausz kápolna. Ehhez a kápolnához mentek fel húsvét után a hívek az emmauszi tanítványok és Jézus útjának emlékére. Ma este készítettem 12 képből ezt a mátrix-fotót, amit egy nagyon enyhe HDR-el küldtem meg.


Kismórágy. Az egykori kocsma melletti épület.


Sárpilis határában. (9 képből)

8 megjegyzés:

@X írta...

Nem kritika !- de csak-csak meg tudod "dolgoztatni" az olvasóidat ? Esetemben :
http://www.geocaching.hu/caches.geo?id=494
Bocs' ha nem így kellett volna beírnom!
Majd meglátom a "küldés" után ! :-)

@X írta...

Mausz kápolna
(remélem)

Exit írta...

@X: Köszönöm a linket!

aranyos fodorka írta...

Akármi-féle varázslatos fotó-trükkel is dolgoztál, nekem az Emmauszos, vagy Mausz-kápolnás kép tetszik a legjobban.

Exit írta...

A panoráma funkció és a HDR technika a komolyabb fényképezőgépekben már beépítve található. Nekem csak egy bridge gépem van, így utólag, szoftverek segítségével tudom picit feljavítani a fotóimat. Egyébként a felhők eredetileg is majdnem ilyenek voltak... A kápolnás kép nekem is a kedvencek közé került :-)

kyba írta...

Ezekért a témákért érdemes volt térdre ereszkedni:-)

kyba írta...

A Mausz kápolna linkjére kattintva meglepődtem:
-a kápolna karácsonykor címő fotoval találkoztam már és azt gondoltam, hogy az egy számítógépes trükkel készült üdvözlőlap.Bevallom a feltett fotóról is ezt feltételeztem, nem gondoltam, hogy ez a valóságban természetes környezetében megtalálható.
Köszönöm !

Exit írta...

Nagyon szép környék. Szombaton, vasárnap és ma is jártam ott kerékpárral. Ezek olyan bemelegítő körök (75 km/db). Holnap vége a sulinak, így majd nagyobb túrákat is tervezhetek majd.