2011. május 21., szombat

Pipacsok és viharfelhők


Sajnos villámot nem sikerült fotóznom, pedig amerre mentem elég gyakori jelenség volt.
Azt terveztem, hogy Szekszárdról lebringázok Mohácsra és ott a komppal átmegyek a Dunán, majd a töltésen vissza a Szent László hídig. Folyamatos hátszéllel gyorsan haladtam. Bátaszék előtt viszont a villámlások és a felhők arra késztettek, hogy kelet felé kikerüljem az esőt. Pörbölynél felmentem a Duna töltésre és Keselyűsig ismét hátszéllel, - mert időközben megfordult - tekertem. Innen már csak ~12 kilométeres út a város. Ezen a szakaszon készítettem néhány fotót a pipacsokról:



6 megjegyzés:

kyba írta...

Elképesztően jó! Azon túl hogy hason fekve készűlt, bizonyára a vakú is felvillant:-))))

Exit írta...

Igen, ezek vakuval készültek, azért olyan élesek a pipacs kontúrjai. Az első képet hanyatt fekve készítettem, a másodikat pedig valóban hason :-)

Zéta írta...

Az ember mindig tanul valamit. Eszembe nem jutott volna világos nappal vakuval fényképezni a virágot. Ezt ki kell próbáljam. :)

Abile írta...

Az első kép valami fantasztikus lett... kedvem lenne megvarrni!

Exit írta...

Csak bátran! :-) Te ebben nagyon jó vagy!

Abile írta...

Köszönöm a lehetőséget!! Elmentettem a képet a számítógépemre!!