2011. február 21., hétfő

Madárkák (I-V.)


Csak nem egy újabb sorozat? Lehet...
Mindenesetre a mai "továbbképzésen is készítettem egy "madaras" festményt.
A címe: Vadászat
Ezúttal is a farostlemez érdes oldalát használtam.
Az 50×40 centis lapra olaj- és üvegfestékkel készítettem.

Kitérő
50×40 cm, olaj-, akril- és üvegfesték kombinációjával egy farostlemez érdes felére készült.

A kép címe: Start
50×40 cm, olaj-, akril- és üvegfesték kombinációjával egy farostlemez érdes felére készült.

Áttelelés
Gondolom, hogy rajtam kívül már mindenki unja a városképeimet :-)
Ma reggel készült ez a kép (fotók alapján):



Olaj-, akril- és üvegfestékkel festettem a farostlemez érdes felére.

30×60 cm, olaj- és üvegfesték (Afrika 5)

7 megjegyzés:

Abile írta...

Rosszul gondolod... Nem unjuk! :o))

aranyos fodorka írta...

Töredelmesen bevallom én a természetet ábrázoló képeidet valóban sokkal jobban szeretem. Ezt is !

Exit írta...

Mivel csak 14 darab egyforma keretem volt, amibe a városok kerültek (12 db 30×60 cm-es és 2 db 50× 40 cm-es), így most a sorozatnak vége :-) Ezt a "városos" sorozatot kiállítom Szekszárd központjában a Tolnai Népújság szerkesztőségének folyosóján a jövő pénteken. Még nem döntöttem el, hogy milyen képek legyenek a sorozaton kívül, de addig még rengeteg időm van ... Lehet, hogy még festek egy másik sorozatot :-))
Egyébként hozzám is közelebb állnak a természeti képek, mint a város, de azért azokat is nagyon szerettem elkészíteni.

kyba írta...

technikailag nem lehetett könnyű az érdes felületre felvinni a festéket, de megérte, mert érdekes hatást értél el vele.:-)

Exit írta...

Olyan, mintha keményre alapozott vászonra festettem volna. Köszönöm! :-)

kyba írta...

A kitérő c. kép nálam a nyerő.
Benne a fa nagyon érdekes, a földet érő gácsér háttere nekem sötét, ugyan látható körülötte világos ködfoszlány.

Exit írta...

Kyba:
Köszönöm az építő kritikát! Nekem is gyanús volt a kacsa környéke és tegnap délután egy kis zöld gazt belefestettem. Viszont most meg kell várnom a száradást, hogy a ködöt visszategyem. Ha elkészült, akkor lecserélem a fotót.